مقالات آموزشی

معرفی کامل بازرگانی و مهندسی سخاوت

بازرگانی سخاوت

بازرگانی سخاوت یکی از فعالان معتبر در صنعت آسانسور دارای محصولات تولیدی و بازرگانی قطعات آسانسور می باشد. تمام محصولات بازرگانی و تولیدی این شرکت دارای کیفیت بالا که با برندهای خارجی رقابت تنگاتنگی دارد که محصول فلکه هرزگرد آن بسیار پر فروش و رایج در کشور می باشد.

معرفی کامل شرکت فنی و مهندسی بازرگانی سخاوت

بازرگانی سخاوت یکی از فعالان صنعت آسانسور سازی است که فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده است. عمده فعالیت این مجموعه در زمینه ساخت آسانسور به صورت طراحی و تولید قطعات آن است. این شرکت با تولید انواع قطعات اصلی به خصوص موتور آسانسور از نوع گیربکس به صورت کاملاً تخصصی به متقاضیان خود خدمات گسترده ای ارائه می دهد. که علاوه بر تولید و طراحی محصولات آسانسور با به کارگیری متخصصین با تجربه و حرفه ای در این زمینه، تعمیر قطعات آسانسور نیز بر عهده دارد. محصولات بازرگانی سخاوت در دو دسته تولید و بازرگانی به ایرانیان عزیز عرضه می شود. عمده فعالیت سخاوت فروش و عرضه انواع فلکه هرزگرد با طراحی و تولید کاملاً داخلی دارای کیفیت عالی است. چون صنعت آسانسور روز به روز در حال گسترش و به روزرسانی است. بنابراین تهیه قطعات جید متناسب با کیفیت بروز بسیار با اهمیت است که آسانسور سخاوت یکی از پیشتازان در طراحی و تولید تمامی قطعات آسانسور با کیفیت بالا است.

آشنایی با انواع محصولات بازرگانی سخاوت

بازرگانی سخاوت دارای انواع محصولات در زمینه آسانسور و قطعات آن است. محصولات تولیدی آن شامل: فلکه هرزگرد، فلکه موتور، قطعات جانبی موتور، لوازم همراه آسانسور، درب ست لیفت، سربکسل، صفحه سربکسل است.  محصولات سخاوت شامل : انواع موتور آسانسور، درب آسانسور، سنسورها، کابل ها، ترمز مکانیکی، انواع انکودر آسانسور، قطعات جانبی انکودر و ریل می باشد که هدف ما در اینجا بررسی فلکه هرزگرد سخاوت و انواع آن است.

فلکه هرزگرد آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟

فلکه هرزگرد به قرقره ای گفته می شود که به وسیله ی آن نیروی موتور به سیم بکسل سپس به کابین آسانسور منتقل می شود و سپس تعادل در وزن آسانسور ایجاد می کند. بازرگانی سخاوت طراح و تولید کننده این قطعه حساس آسانسور با کیفیت بالا در کشور است. کیفیت این قطعه به دلیل قرار گرفتن در مرکز نیروی  بالای موتور و تحمل انتقال این نیرو به سیم بکسل بسیار مهم است. اغلب جنس فلکه هرزگرد از چدن یا پلی آمید است تا بتواند شرایط سخت را به خوبی تحمل کند.

فلکه هرزگرد آسانسور سخاوتدر هنگام خرید فلکه هرزگرد چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

مهمترین نکاتی که در هنگام خرید فلکه هرزگرد باید به آن توجه کنیم شامل موارد زیر است:

  • در نظر گرفتن میزان ظرفیت آسانسور
  • توجه به سرعت آسانسور و تعداد طبقات
  • در نظر گرفتن سیستم طراحی آسانسور
  • در نظر گرفتن قدرت موتور آسانسور
  • در نظر گرفتن تعداد شیار و سیم بکسل های قرار گرفته بر روی فلکه هرزگرد
  • در نظر گرفتن میزان مسافت یا گام شیار

ظرفیت آسانسور به میزان باری گفته می شود که آسانسور در هنگام حمل می تواند تحمل کند. هر چقدر قدرت بار بیشتر استحکام فلکه هرزگرد نیز باید بالاتر باشد. استحکام این قطعه به وسیله جنس و نوع طراحی فلکه هرزگرد تعیین می شود. سرعت آسانسور نیز تاثیر بالایی در انتخاب فلکه دارد و از نکات فنی فلکه هرزگرد محسوب می شود. ساختار آسانسور باید متناسب با فلکه هرزگرد باشد مثلاً فلکه هرزگردی با اندازه 1.1 فقط مناسب آسانسوری با اندازه 1.1 است. موتور قسمت اصلی و قدرتی آسانسور است که انتقال نیرو از آن به بخش های دیگر از طریق فلکه هرزگرد صورت می گیرد موتورها انواع مختلفی دارند مانند گیربکس و گیرلس که برای آسانسورهای مختلف نصب طراحی و تولید می شوند که هر کدام فلکه هرزگرد مختص به خود را نیز دارند. برای هماهنگی بین موتور و فلکه هرزگرد، تعداد شیارهای این دو باید یکسان و برابر باشد که نوع و شکل شیارها مهم نیست. گام شیار نیز یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب فلکه هرزگرد است که باید با گام شیار موتور باید برابر باشد زیرا در صورت نبودن هماهنگی به فلکه موتور آسیب رسیده و سیم بکسل ها دچار مشکل می شوند.

معرفی انواع فلکه هرزگرد سخاوت

شرکت بازرگانی سخاوت دو نوع فلکه هرزگرد آسانسور از جنس چدن و پلی آمید را تولید و روانه بازار می کند که در هنگام خرید باید به نوع آسانسور و جنس فلکه توجه کرد. فلکه ها از نظر ساختار و جنس به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • فلکه هرزگرد از جنس چدن
  • فلکه هرزگرد مخصوص آسانسور مورد نظر از طریق سفارش
  • فلکه هرزگرد آماده دارای قطر 40 سانتی متر
  • فلکه هرزگرد هیدرولیکی
  • فلکه هرزگرد پلی آمید

فلکه هرزگرد از جنس چدن

مجموعه بازرگانی سخاوت توانسته با قدمت 25 ساله به طراحی و تولید حساس ترین قطعه آسانسور یعنی فلکه هرزگرد از جنس چدن بپردازد. که کاربرد بالایی در صنعت آسانسور و پله های برقی دارد.

فلکه هرزگرد آسانسور سخاوتفلکه هرزگرد مخصوص آسانسور مورد نظر از طریق سفارش

این نوع فلکه دقیقاً متناسب با آسانسور مورد نظر و کاملاً مختص به آن نظر طراحی و  تولید می شود. در هنگام سفارش برای ساخت آن باید ویژگی هایی مانند میزان ظرفیت کابین آسانسور، نوع بلبرینگ، یاتاقان، شفت را ارائه دهید.

فلکه هرزگرد آماده دارای قطر 40 سانتی متر

فلکه های آماده با قطر 40 سانتی متر یکی از پرکاربرد ترین فلکه های هرزگرد در کشور است که بازرگانی سخاوت با طراحی و  تولید با کیفیت آن قبضه بازار را در دست گرفته است. در انتخاب فلکه هرزگرد آماده باید به مواردی چون وزن فلکه و نوع بلبرینگ توجه کرد.

فلکه هرزگرد هیدرولیکی

فلکه هرزگرد هیدرولیکی از جنس چدن بوده که دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای شیار های بسیار کم
  • دارای عرض باریک
  • قابلیت حرکت کردن به صورت برعکس
  • دارای یاتاقان بندی متفاوت

ساخت فلکه از جنس پلی آمید یکی از تکنولوژی های پیشرفته است که مطابق اصول شیمی ساخته می شود. خواص این نوع فلکه با فلکه چدنی رقابت می کند. از جمله مزیت های این فلکه داشتن صدای بسیار کم، دارای حرکتی روان با وزن پایین است که در آسانسورهای با ظرفیت پایین استفاده می شود.

قیمت فلکه هرزگرد سخاوت

قیمت فلکه هرزگرد سخاوت بر اساس جنس، نوع، ظرفیت و طراحی آن محاسبه می شود. مثلاً قیمت فلکه برای آسانسورهای با ظرفیت بالا، گرانتر از فلکه های هرزگرد سبک وزن است. شما می توانید برای اطلاع از تمام قیمت های محصولات بازرگانی سخاوت و ستاره فراز نما به سایت این مجموعه ها مراجعه کرده و از تمام آنها بازدید کرده و محصول مورد نظر خود را با اطمینان انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *